Slican
CXS-0424.WM


Slican CXS-0424 jest rozwiązaniem dla użytkownika, który, by zapewnić sobie wysokiej jakości tanią łączność, wybiera jedno urządzenie, oferujące dostęp do wszystkich dróg komunikacji, zarówno linii VoIP czy GSM, jaki i linii tradycyjnych, system zapowiedzi INVENIO, nagrywanie rozmów i unikalną funkcję Slican MobilePhone.





CHARAKTERYSTYKA SERWERA


Pojemność
  • do 24 telefonów analogowych
  • do 100 abonentów IP (w tym 18 abonentów telefonów systemowych IP)
  • do 12 cyfrowych telefonów systemowych
Cechy sprzętowe
  • wewnętrzna brama IP - bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów - obsługa protokołów SIP oraz IAX2 (kodeki G.711, G.729)
  • MobilePhone), obsługa sms
  • współpraca z ISDN-BRA (2B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
  • zintegrowany system nagrywania - Embedded Recording - do 8 kanałów nagrywania - wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
  • modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
  • monitoring i zarządzanie CCT-1668 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie - poprzez modem lub Internet
  • współpraca z systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202 i CTS-203
  • współpraca z bramofonami Slican
  • współpraca z systemem Slican DECT-IP
  • współpraca z adapterami Slican MSB-1102 oraz moduły sterowania oraz kontrolowania automatyki budynków
Cechy funkcjonalne
  • wsparcie dla protokołów aplikacje hotelowe)
  • aplikacja Slican TelefonCTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera - estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
  • aplikacja Slican TouchCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
  • rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
  • inteligentna dystrybucja połączeń - Slican ACD - dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
  • wsparcie dla pracy mobilnej - rozwiązania Slican MobilePhone - telefon równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
  • program taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
  • system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • INVENIO - funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) - interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
  • INVENIO API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
  • do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 4 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
  • TELEKONFERENCJE - do 32 uczestników konferencji
  • system Poczty Głosowej
  • usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
  • redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
  • abonenci wirtualni (konta)
  • AUTOMATYKA - zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania
Inne
  • dostępne jest wykonanie naścienne (CXS-0424.WM) lub do 19'' zabudowy RACK (CXS-0424.2U)
  • zasilanie ~230 V; 50 Hz
  • zasilanie awaryjne w wersji CXS-0424.WM-UPS i CXS-0424.2U-UPS
  • wymiary (szer./wys./gł.) 250 mm / 272 mm / 120 mm
Copyright © 2003-2020 telefonservice.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.