 |
|
 |

Slican CXS-0424.2U
Najmniejszy serwer telekomunikacyjny Slican do zabudowy RACK, to rozwiązanie oferujące technologię VoIP, GSM obok TDM jak również rozbudowany system zapowiedzi INVENIO, system nagrywania rozmów czy unikalną funkcję Slican MobilePhone - rozwiązania wcześniej wymagające instalacji kilku osobnych urządzeń.
CHARAKTERYSTYKA SERWERA
Pojemność
- do 24 telefonów analogowych
- do 100 abonentów IP (w tym 18 abonentów telefonów systemowych IP)
- do 12 cyfrowych telefonów systemowych
Cechy sprzętowe
- wewnętrzna brama IP - bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów - obsługa protokołów SIP oraz IAX2 (kodeki G.711, G.729)
- MobilePhone), obsługa sms
- współpraca z ISDN-BRA (2B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
- zintegrowany system nagrywania - Embedded Recording - do 8 kanałów nagrywania - wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
- modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
- monitoring i zarządzanie CCT-1668 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie - poprzez modem lub Internet
- współpraca z systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202 i CTS-203
- współpraca z bramofonami Slican
- współpraca z systemem Slican DECT-IP
- współpraca z adapterami Slican MSB-1102 oraz moduły sterowania oraz kontrolowania automatyki budynków
Cechy funkcjonalne
- wsparcie dla protokołów aplikacje hotelowe)
- aplikacja Slican TelefonCTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera - estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
- aplikacja Slican TouchCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
- rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
- inteligentna dystrybucja połączeń - Slican ACD - dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
- wsparcie dla pracy mobilnej - rozwiązania Slican MobilePhone - telefon równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
- program taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
- system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
- INVENIO - funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) - interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
- INVENIO API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
- do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 4 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
- PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
- TELEKONFERENCJE - do 32 uczestników konferencji
- system Poczty Głosowej
- usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
- redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
- abonenci wirtualni (konta)
- AUTOMATYKA - zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania
Inne
- dostępne jest wykonanie naścienne (CXS-0424.WM) lub do 19'' zabudowy RACK (CXS-0424.2U)
- zasilanie ~230 V; 50 Hz
- zasilanie awaryjne w wersji CXS-0424.2U-UPS i CXS-0424.WM-UPS
- wymiary (szer./wys./gł.) 250 mm / 272 mm / 120 mm
|
|