![]() |
|
![]() |
Do większości współczesnych central telefonicznych stosuje się oprogramowanie umożliwiające zarządzanie centralą, obsługę taryfikacji czy też współpracę z programami specjalistycznymi typu programy hotelowe czy klasy call-center. Taryfikacja Poza najmniejszymi modelami centralek telefonicznych (np. Slican PMS czy Solo 5) wszystkie pozostałe wyposażane są w programy taryfikacyjne współpracujące z komputerem PC, umożliwiające abonentowi przeprowadzenie szczegółowego rozliczania przeprowadzonych rozmów. Progamy taryfikujące zapewniają między innymi:
Oprogramowanie CTI Programy typu CTI (Computer Telephony Integration) umożliwiają integrację telefonu wewnętrznego centrali telefonicznej z komputerem w lokalnej sieci LAN. Zwiększają szybkość i wygodę w dostępie do usług telefonu i centrali, ich funkcje umożliwiają między innymi:
Programy hotelowe i specjalne Centrale telefoniczne są nieodzownym elementem wyposażenia hoteli i pensjonatów. Funkcje central zapewniają między innymi dopasowanie numeracji telefonów do numerów pokoi, dokładne rozliczanie rozmów czy natychmiastowe wydruki. Dodatkowo centrale współpracują z wieloma specjalistycznymi programami hotelowymi wysyłając do nich informacje o czasie i koszcie przeprowadzonych rozmów. Abonenckie centrale telefoniczne współpracują również z specjalistycznymi programami np. firm typu Radio Taxi czy informacje telefoniczne. |
Copyright © 2003-2021 telefonservice.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. |